inekeinuganda.reismee.nl

Een mooie reis

De koffers zijn gepakt, vanavond vertrekken Alice, Gonny, Marianna en Karin weer naar Nederland. We hebben allemaal erg genoten van de afgelopen weken: veel gezien, veel gedaan, veel beleefd. De top 10:

® Prachtige uitzichten;

® Mooie boottochten;

® Veel aardige, behulpzame mensen;

® Een ontmoeting met prins Bernard;

® Gezongen voor o.a.kinderen, teacher: van hoofd, schouders, knie en teen toth et Ugandese en het Wilhelmus;

® Veel beesten gezien: zebra’s, warthogs, impala’s en zelfs safarimieren!

® Een warm welkom op Noah’s Ark: veel gehugged en veel vragen of ik mijn (grand)parents of sisters mee had;

® Veel kuilen en obstakels op de (on)verharde wegen en een bezoek aan de greppel;

® De Ugandese econonie gesteund door het bezoeken van verschillende craft-markten;

® Een tochtje op een boda.

En natuurlijk is er nog veel meer te vertellen, bijv. over het eten (vooral veel eieren), de scholen die we bezocht hebben, de bekeuring die we op het allerlaatste moment kregen, de evenaar, allerlei soorten toiletten, het proces van koffieplant tot een kop koffie,............

Maar ja, het is erg gezellig en de tijd gaat snel. Nog even en de taxi naar het vliegveld staat klaar. Dus houden we hier maar even bij.

Morgen ga ik weer naar school. De kinderen vinden dat dat tijd wordt. Ze hadden verwacht dat ik woensdag wel weer in de office zou zitten en vroegen Reny of ze me wilde sturen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!