inekeinuganda.reismee.nl

resized_2 (20)

bed en "inloopkast"

Reacties

Reacties

monique

Dat heb je mooi opgelost een inloopkast

ANJA

Het ziet er al heel knus uit.

aline

He Alice, Dat ziet er best gezellig uit. een plekje voor jezelf.

aline

he ineke,ik zat net op verjaardag bij renet en ja hoor je blog en reacties worden heeeel goed gelezen!! Ook dat ik je Alice noem haha. Oud he?Afijn ik had natuurlijk net Alice haar reactie gelezen!! Het was weer gezellig bij de drongeltjes.Sorry voor het verwisselen van de zusjes!! doei doei Aline

Christien Maas

Hoi Ineke,
word ik toch op mijn wenken bediend. Ik was namelijk heel benieuwd hoe je "walk-in" kast er uit zou zien, en verroest daar is ie. Beeldig. Net je stuk van de eerste week gelezen. Zo te lezen is de grootste uitdaging om de leerkrachten zo ver te krijgen, dat ze in willen zien, dat spelen ook belangrijk is. Groet voor nu.

Jamila

Wauwie!!!!! Een walk-in-closet!!! I am jealous!!! ;-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!