inekeinuganda.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Op deze plaats wil ik jullie op de hoogte houden van mijn verblijf in Mukono - Uganda. Ik zal daar van 4 januari 2011 tot 30 april 2011 werken in het kinderhuis 'Noah's Ark' en op de bijbehorende school 'New Horizon'. Meer informatie over dit project vind je bij mijn profiel en op de site www.nacmu.nl.

Op mijn reislog kun je regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, enop dede kaart zie je waar ik ben! Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Ineke Bloemendaal

Reacties

Reacties

Lisette

Hoi Ineke,

29 dagen nog. Komt al dichtbij he? Heel veel succes met alles wat je gaat doen. Ik volg je via je weblog!

Jamila en Lianne

Heyyyyyy Ieieneke,
We zitten nu in het mooie, besneeuwde Schoorl....we hebben er net een wandeling opzitten. Heeeeerlijk! Je bent nu aan het praten over je Uganda tripje, vandaar even ons bezoekje op de site :)
Oh je wilt weer beginnen....
Liefs ons!

Christien Maas

Hoi Ineke,
Is je koffer al ingepakt?
Groet.

Jacco

Heel veel Plezier en een goede reis

Martijn

Een geweldig initiatief...ik ga je hier zeker volgen.

groetjes Martijn

anja

Ha collega, nog een paar daagjes en dan vlieg je er naar toe. Ik wens je nu alvast een hele goede vlucht en we spreken elkaar snel via skype of via dit blog. Hoop dat je een ontspannen reis hebt en dat je ook nog wat kunt zien daar beneden.

rosalie

Heel erg veel plezier en succes daar!!!

Renate Schotman

Heel veel plezier en succes toegewenst

Iek en Lina

We wensen je heel veel succes en een goede reis.
Veel sterkte bij jouw werk aldaar en dat het vruchten mag dragen. Alle goeds. Iek en Lina

Bert en 10eke

Lieve Ineke,
We wensen jou een onwijs gave tijd!
Vaya con Dios!!!
kus, Bert en 10eke

Jans

Lieve Ien,

Een hele goede reis morgen!
Maak er een mooie, goede, gave, ontroerende en Zegenrijke reis van.
Veel werkplezier en hoop dat je ook het land beter mag leren kennen door te reizen.

Succes, plezier en alle goeds,

Liefs Jans

Sjanie

Hey Ineke.

De beste wensen voor 2011,die begint voor jou met een prachtig doel
Een hele goede reis en tot horens.

Groetjes Sjanie

monique

hey ineke,

de beste wensen voor 2011 toegewenst.

heel veel plezier en een goede reis

groetjes monique

Chris en Annet

Hey Ineke,

Nu is het dan eindelijk zo ver, de dag van vertrek !
We wensen je een hele goede reis, een fantastische tijd en veel mooie ontmoetingen. Ik ben benieuwd naar je berichten, foto's en verhalen.

Heel veel succes !
Chris en Annet

Erna

Hoi Ineke,
vandaag dan aan je reis begonnen. Ik belde Alice mobiel toen ze je net op Schiphol had uitgezwaaid. Hoop dat je je weer wat beter voelt en dat het alleen wat " zenuwen" waren!!
Groetjes en succes, Erna

Renet en Alice

Hé Ien heb je een goede reis gehad? Hoe is het met de zenuwen? We zitten hier (bij Renet) aan de koffie en thee met een lekker koekje. Heb je al pap gehad? Heb je de Nederlanders al ontmoet? Renet wil graag weten hoe de alleenstaande man is? Is het wat? Succes met je "werk" enne geniet van de rust. Heel veel groeten en dikke knuffel, Renet en Alice.

Dick en Nel

Hoi Ineke,een goede reis gehad? We zijn zeer benieuwd hoe het daar is, succes met alles, en we horen van je. Groeten Dick en Nel en de rest

Cor en Annita

Hoi Ineke,

We hopen dat je al weer een beetje opgeklapt bent en dat je een fantastische tijd zult hebben.

Karin

Ha die Ineke,

Ik heb vernomen dat je goed bent aangekomen en dat je je inmiddels weer wat beter voelt. Gelukkig maar. Heb je op Schiphol al die zwaaiende mensen nog zien staan? Ik ben benieuwd naar je verhalen. Geniet van je tijd daar.
Hartelijke groet van Karin.

Marleen

Hai Ien,
Maak er wat moois van en geniet.

joke

hoi ineke heel veel succes en heel veel plezier,ik ga je volgen(zodan he?)
je bent een bikkel!

Willem.van Oostenbrugge Rotterdam

Ineke,
Bedankt voor je kerstkaartje. Wij Gea en mijn persoontje wensen jou veel plezier in het werk dat je gaat doen in het verre Uganda.
Het zal een hele belevenis nu al zijn en in de toekomst worden.
Ik wens je een goede gezondheid toe. Wijsheid kracht, doorzettings vermogen.
Wij zullen je volgen

Groeten uit Rotterdam
Willem en Gea

Jolanda en leo wim

Hoi Ineke,
Heel veel succes met allse wat je gaat doen.
Groetjes

André Martens

ha die Ineke,
het is vrijdagavond. Had een luie dag maar wel de heledag al in mijn hoofd om je eerste belevenissen te lezen. En dat heb ik dus gedaan. het lijkt allemaal precies iets voor jou te zijn, met jouw enthousiasme, kennis en creativiteit. Ik ben er zeker van dat je een grote toegevoegde waarde zult zijn voor Noachs Ark. Als je dit werk doet dan is het belangrijk dat je een thuisfront hebt die met je meeleeft en voor je bidt en dat ben ik dan ook vast van plan te doen. Ik bid vooral dat God je onwijs zal gebruiken en een hart voor die kinderen zal geven.
Ontvang veel liefs van mij uit een grijs en regenachtig Amsterdam...

André

Ester Pasterkamp

Ha die Ineke.
Vanuit een regenachtig Andijk even een bwerichtje naar jou. Fijn dat je een goede reis gehad hebt. Als ik jouw verhaal lees dan begrijp ik dat je nu al onder de indruk bent. Ik wens je heel veel goeds toe in de komende tijd en Gods kracht bij alles wat jullie daar doen. Leuk om zo te volgen wat daar allemaal gebeurt. Houd je taai.
Liefs Ester

Andre en Renet

Ha die Ineke.We hebben net je verslag zitten lezen en in 1 woord lijkt het me geweldig.Je zal het ontzettend na je zin hebben.Nu meid we gaan je verder volgen we wensen je van de week heel veel suc6 met les geven en ga er lekker van genieten,Dikke knuffel.liefs Andre en Renet.

de bloempies

Hoi Ineke ,
Leuk om al die berichtjes te lezen , dan kunnen we natuurlijk niet achter blijven . Maar we hebben natuurlijk al even geskyped. Als we je eerste verslag lezen heb het vast naar je zin maar nog wel veel te doen . We gaan er ook van uit dat het allemaal lukken gaat. Ook wij zullen je volgen via je reislog en via skype eens lekker bijpraaten.Nou veel plezier en de groetjes van ons

Marlene en George

Hoi Ineke, heel veel succes met je nieuwe job.
Spannend hoor! We gaan je volgen.

caroline groot

Hoi Ineke, wat gaaf joh dat je dit onderneemt! Ik wens je een heel goede, ervaringrijke tijd toe!

Gloria,Mauro en William

Wij zien je (nog niet) op de fotos;we zijn net uit Colombia gekomen en daar is ook geen verwarming nodig,ji ji ji , succes....doei

Karin

Goed weer wat van je te 'horen'. Je hebt al mooie foto's gemaakt. En wat ziet het er al goed uit. Geniet maar van het Afrikaanse tempo - haasten en je druk maken kan hier wel weer. Veel plezier op de safari!

els schaap

Hallo Ineke,

Nel stuurde je site naar mij, erg leuk om je belevenissen te lezen. Compleet andere wereld hè, maar kinderen blijken toch overal hetzelfde, dat maakt het zo leuk om met ze te werken.
Succes met alles!
Groeten, Els Schaap

Wim en Marion

Hoi Ineke,
Wij zijn inmiddels weer veilig thuis uit Kenia. Een ontmoeting is helaas niet gelukt, al zaten we 'maar' 180 km bij elkaar vandaan... Ik merk dat jij tegen dezelfde dingen oploopt als wij. Ze zijn hier zo makkelijk en relaxt (soms te...). Wij gingen met 80 kinderen en 20 volw. op schoolreis, 1 bus begaf het, we hebben 4 uur gewacht, er gebeurde niets... Dus regelden wij iets. Op de terugreis was de bus nog steeds stuk. De laatste groep kwam 2.00 uur 's nachts thuis van schoolreisje! Hakuna haraka 'no hurry'. Jaja, ze kunnen er hier wat van!!! Groetjes, Wim en Marion

Renet

Hallo Ineke,Zo meid,het heeft even geduurd maar hier weer even nieuws uit de Jolstraat,net alles weer even zitten lezen,en volgens mij heb je het nog steeds ontzettend na je zin.Wat beleef jij veel zeg,volgens mij als je terug komt kun je er een boek over schrijven.en ik vind het bijzonder knap dat je gewoon overal op af stapt en zelfs met een vreemde man mee gaat,had ik dus nooit gedaan,dood eng en jij doet het gewoon knap hoor.Het schiet al weer aardig op wat gaat de tijd snel he,hier gaat alles lekker.Vandaag lekker genoten van het mooie weer.nu meid ga er nog lekker van genieten.dikke knuffel.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!