inekeinuganda.reismee.nl

Oeps foutje

Ik kom woensdag thuis...........

Reacties

Reacties

Annemarie

Heel fijn, dat weten wij al 3 maanden, maar misschien leuk voor iedereen daar, dat ze een dagje later afscheid van je kunnen nemen...en jij weer van hen...

Marijke Ruig

Wat een mooie foto's en verhalen! Je hebt ons weer laten genieten.
Hele goede reis naar huis en tot ziens in Nederland!

Rommy

Goede reis!

Tineke Nauta

Dat zou wel erg Afrikaans zijn. De mensen op Schiphol gewoon 24 uur laten wachten.
Bedankt weer voor je mooie verhalen en foto's in de afgelopen maanden. We hebben zo je belevenissen weer mee kunnen maken en genieten van alles wat daar gebeurde.
Succes met wennen in Nederland en ik hoop dat er een leuke klas op je staat te wachten.
Groeten van Tineke

Jeanette

Ook ik bedank je weer heel hartelijk voor al je mooie verhalen en foto's Ineke! Het blijft speciaal om dat zo op afstand te kunnen volgen!!
Goede reis en ook weer veel plezier in Nederland, groetjes Jeanette

jazz

hoi ineke ik heb gehoord van mijn moeder dat je
aan gekomen in uganda bent.
wel gek dat je ons een paar weeken niet gaat zien
groetjes van jazz

Annemarie

....en nu....weer lekker genieten, want we weten allemaal dat 4 weken zó weer voorbij zijn.....

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!